Wednesday, July 17, 2013

After a lOng time


Assalamualaikum..

almost a year !
yup..

memang diri saya di tahun 2 sangat tak ada masa nak membebel dalam blog.
#bersawang, bersepah, bersemut dah kat sini ni#

Busy melebih~
entah.
mungkin diri saya sendiri yang agak kedekut masa untuk buat semua ni.
sama jugak dengan melayan movies..

dengan tittles yang "ter"pegang ketika bergelar 2nd year medical student ni..
membuatkan diri saya lebih menghargai masa.
((walaupun yang sebenarnya, TAK))


TOO MUCH things that already happend this year, 
tapi x sempat nak di semadikan di sini..



sekarang saya dah bertemu Ramadhan. 

Tu pun kat Malaysia..
Alhamdulillah..
selamat menempuh segala-galanya.
Tahun 2 yang packed.
Trial exam yang nice.
Final exam yang mengementarkan
perjalanan kehidupan sebagai anak, 
adik, 
kakak, 
sahabat, 
kawan, 
cinta, 
pendengar, 
pendidik, 
rakyat 
dan seumpama dengannya.

Sekarang dah hampir sebulan di Malaysia.
Sungguh, 
sangat tak sama keadaannya kat Mesir ;
yang sangat mendidik hati/ diri/ jasmani/ rohani/ akhlak diri saya.

In sha Allah,
 andai berkesempatan, 
saya nak jadi tetamu Ramadhan pada tahun hadapan, di Mesir pulak. 
Ameen :)



No comments:

Post a Comment